ManpowerGroup

Pressinbjudan – visning av nya lokaler i Skövde och en fingervisning om arbetsmarknaden i regionen

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2012 13:21 CEST

För 12 år sedan öppnade vi Manpower i Skövde. Då var vi två medarbetare. Idag är vi 18 stycken på kontoret och har 250 personer i jobb ute hos våra kunder. Nu flyttar vi till nya lokaler, anpassade till en ny verklighet som inkluderar konsultverksamhet, bemanning, rekrytering och jobbcoachning inom ramen för våra två varumärken Manpower och Experis.

Den 25 oktober klockan 12.15 skålar Experis VD Camilla Egerlid in kontoret och ger tillsammans med Mikael Jansson, Operativ Direktör Manpower, den marknads- och verksamhetsutvecklingen Manpower Group ser under den närmaste framtiden.

Datum och tid: Torsdag 25 oktober 2012 kl. 11.30-13.30.
Plats: Trädgårdsgatan 15b, Skövde.
Förtäring: Lättare förtäring och dryck serveras.

För mer information, kontakta Mikael Hansson, tel. 031-7086 753, Mikael.Hansson@se.experis.com

Varmt välkommen!

Fakta om ManpowerGroup
ManpowerGroup™ är världsledande inom arbetsmarknadsrelaterade tjänster. Genom globala insikter och lokal expertkunskap skapar vi värde för våra kunder.
Vi kallar det innovative workforce solutions. ManpowerGroup™ Sverige har 11 000 medarbetare på ett 70-tal orter och verksamheten under ManpowerGroup är uppdelad på tre varumärken: Experis, Manpower och Right Management. Manpower.se är Sveriges största privata jobbsite med drygt 100.000 aktiva cv och tusentals lediga tjänster.