Sportdate AB

Pressmeddelande – Enklare att hitta en Sundare partner på nätet

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2011 20:38 CET

Enklare att hitta en Sundare partner på nätet

Från och med i slutet av oktober 2011 lanseras Sportdate internationellt. Många nya nordbor har redan funnit sig till rätta på sajten. ”Det blir nu enklare och roligare att hitta aktiva kompisar, eller en aktiv kärlek”. Detta säger grundaren av sajten, som är en legitimerad sjukgymnast och personlig tränare som brinner för både kärlek och hälsa.

På sajten får man nu möjlighet att skapa nya kontakter med aktiva människor i Norden och även i hela Storbritannien. Sportdate hjälper människor att hitta vänner och singlar med liknande intressen. Man kan utmana varandra på aktiviteter, skicka flirtar, titta i fotogallerier, läsa och/eller skriva bloggar, få tränings samt kostrådgivning och mycket, mycket mer. Här kan man hitta en kärlek i flera olika bemärkelser, kärleken till träning, men också till en framtida partner.

Sportdate är en kontaktförmedling på nätet för dig med en aktiv livsstil, eller som strävar mot en sådan.

Sportdate är för dig som vill träffa en aktiv partner, vän eller kanske bara en träningskompis.

Sportdate är för dig som tycker fysisk aktivitet är viktigt, oavsett om du rör på dig mycket eller lite.

Sportdate är för alla, såväl elit utövare som motions tränande, yngre som äldre (18-99 år).

Läs mer på www.sportdate.se!