Scandinfo Marketing Research

Pressinbjudan: Prestigefyllda Guldknoppen 2012 går till...

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2013 07:30 CET

Välkommen till utdelning av det prestigefyllda nyinstiftade priset Guldknoppen, som för 2012 delas ut i kategorierna Årets Bilmärke och Årets Återförsäljarnätverk. Bakom priset står Autopedia, som är en oberoende tjänst som mäter hur nöjda svenska nybilsköpare är. Den första Guldknoppen delas ut under Oddset Hockey Games i Malmö Arena nu på lördag den 9 februari.

Autopedia startade i juni 2012 och har drygt 30.000 svar från landets nybilsköpare. Resultaten på hemsidan autopedia.se uppdateras varje dag och på så sätt kan konsumenterna hjälpa varandra att hitta rätt med bilköpet.

Det nyinstiftade priset Guldknoppen kommer att delas ut en gång per år. Det första året i kategorierna Årets bilmärke och Årets återförsäljarnätverk. Resultatet baseras på samtliga inkomna svar till Autopedia under kalenderåret.

Tid och plats för prisutdelningen: Lördagen den 9 februari 2013 cirka kl 18.05 – 18.15 under Oddset Hockey Games, i periodpausen mellan 1:a och 2:a perioden i hockeymatchen mellan Tre Kronor – Ryssland på Malmö Arena, Arenagatan 15, Malmö.

Jan-Inge Isacsson, Autopedias talesperson och VD på ScandInfo Marketing Research delar ut de två priserna till ledande representanter för respektive vinnare.

OBS!
Journalister som önskar närvara vid prisutdelningen, vänligen kontakta Autopedias presskontakt Petter Lindfors 070-193 78 00, för ackreditering.

Välkommen!

Jan-Inge Isacsson

VD ScandInfo Marketing Research AB

För mer information om Autopedias prisutdelning, vänligen kontakta:

Jan-Inge Isacsson, VD ScandInfo Marketing Research AB

Tel: 070-949 24 02   E-post: jan.isacsson@scandinfo.se

Petter Lindfors, presskontakt

Tel: 070-193 78 00  E-post: petter.lindfors@hegeli.se

ScandInfo är ett av Sveriges ledande marknads-undersökningsföretag inom kundtillfredsställelse och varumärkesutveckling. Vi fokuserar på att göra lösningar där marknadsinformation blir till konkreta verktyg för att nå uppsatta mål.

Vi vänder oss till företag som har stor tilltro till värdet av starka varumärken och nöjda kunder.