Topguard Security AB

PRIME - Krypterade säkerhetslösningar för organisationen

Pressmeddelande   •   Mar 07, 2018 10:07 CET

9 av 10 anställda använder mobiltelefonen som ett verktyg för att handskas med företagets kommunikation & data. Kan företaget vara säker på att dess känsliga data inte läcker ut eller att den behandlas med försiktighet?

PRIME är en helhetslösning för företagets behov för att skydda och kryptera kommunikation & data. Genom att använda sig av PRIME Smart alt. PRIME Pro så kan företag och organisationer bedriva säker kommunikation samt utbyte av filer över hela världen på ett säkert, krypterat sätt. PRIME använder sig av den senaste krypteringsteknologin och växlar detta med proxyservrar och VPN för att se till att din kommunikation samt lagring av data i din mobiltelefon är säker på högsta nivå. PRIME finns i två alternativ:

- PRIME Smart är en app som kan installeras i valfri Android, Blackberry & Iphone(Q3 2018).

- PRIME Pro som är en helhetslösning med krypterad hårdvara(Samsung J5/S7), egenutvecklad krypterad Private OS och PRIME kommunikations & datakrypteringsmjukvara.

Kontakta oss för mer information om hur du kan skydda och säkra din och din organisations mobila kommunikation & data.

www.topguard.se

info@topguard.se