MSD Media AB

Prisfall.se - Ny tjänst för billigare elektronik

Pressmeddelande   •   Okt 23, 2012 14:44 CEST

Tjänsten är helt ny och globalt unik - vi erbjuder de lägsta utgångspriserna och priserna faller konstant.

Tanken bakom konceptet är väldigt enkel: Vi älskar exklusiva produkter och vill göra det tillgängligt för den breda publiken genom ett roligt nytt sätt att shoppa på. Oavsett när du väljer att köpa en produkt hos oss så kommer du alltid att köpa den till det bästa priset, så det är upp till dig att avgöra hur mycket is i magen du har och hur länge du vågar vänta på priset att falla.

Bakom företaget sitter ett gäng mode och teknikintresserade personer med bakgrund inom försäljning och marknadsföring.
Projektet har vuxit fram under två år och vi har som ambition att bredda vårt sortiment utifrån våra kunders önskemål till den punkt att vi kan erbjuda produkter som passar alla, till de absolut bästa priserna på nätet.

Vi har satsat mycket på att göra en användarvänlig och snygg hemsida. Vi är väl medvetna om att nya koncept ofta väcker stor nyfikenhet och samtidigt osäkerhet, därför erbjuder vi nya besökare att bli medlemmar helt gratis och följa prisutvecklingen på våra produkter!