Congrex Sweden

Prisutdelning till Hotell Kristina, Sigtuna

Pressmeddelande   •   Jun 27, 2013 15:55 CEST

Hotell Kristina uppvaktades nyligen av Congrex för sin vinst av Stora Konferenspriset 2013. Hotellet tog i år hem priset för Bästa totalupplevelse.

Hotellets ägare, Pernilla och Andreas Olsen,fick ta emot diplom och blommor av Congrex partneransvarige Sebastian Kamieniarczyk.

Det är priset är verkligen en kvalitetsstämpel, säger Sebastian Kamieniarczyk. Vinnarna av Congrex Stora Konferenspris utses av våra kunder, som betygsätter alla konferensanläggningar de besöker. Vår interna jury baserar sitt beslut på kundernas utvärderingar, i det här fallet av alla konferenser som genomfördes under 2012.

Stora Konferenspriset delas årligen ut i kategorierna Bästa totalupplevelse, Bästa service, Bästa konferensfacilitet och Bästa kök. Dessutom premieras två anläggningar i specialkategorierna Årets uppstickare och Årets vägvisare. Priset delades i år ut för femtonde året i rad.

Alla vinnare och motiveringar 2013

Alla nominerade anläggningar 2013

Johan Älmeby
Marknadschef Congrex Sweden AB

070-990 2024

Congrex organiserar och ger råd inför konferenser samt administrerar mötes-, event-, rese- och logibokningar anpassade efter varje kunds särskilda behov. Vi har sedan 1982 hjälpt organisationer och företag att genomföra lyckade möten och konferenser.