Pro Assistans Sverige AB

Pro Assistans och GAIS i samarbete

Pressmeddelande   •   Nov 17, 2010 09:15 CET

Pro Assistans har knutit till sig en ny samarbetspartner i GAIS Bandy som vi samverkar med under säsongen 2010/2011. Vi tror att GAIS har alla möjligheter att nå elitserien och är därför stolta över att få ta hand om lokalvården av deras lokaler på Heden i centrala Göteborg.

Håll gärna utkik efter våra bilar som kommer cirkulera runt "Is på heden" och prata gärna med vår personal som är på plats. Vi kommer att genomföra aktiviteter under säsongen och hoppas självklart att se dig som GAIS-supporter på plats för att vi tillsammans ska lyfta vårt lag till framgång, säger Johan Ottosson, Affärsområdesansvarig för Städ/Hushåll.

För mer information:

- www.proassistans.se

- Johan Ottosson, Affärsområdesansvarig, Dir. tel: 031-88 13 51, Dir. e-post: johan.ottosson@proassistans.se

- Daniel Åsberg, VD, Dir. tel: 031-88 13 57, Dir. e-post: daniel.asberg@proassistans.se

Pro Assistans Sverige AB erbjuder genom lokala enheter trädgårds- och Städ/hushållstjänster till såväl privatpersoner som företag. Företaget är grundat i Falkenberg, huvudkontoret är placerat i Mölndal och verksamhet bedrivs på allt fler orter.