Proclient System AB

Proclient – Årets Pyramid Partner 2011

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 10:58 CET

Proclient System AB är Sveriges största återförsäljare av affärssystemet Pyramid Business Studio, vilket är ett komplett affärssystem för mindre och medelstora företag och fick utmärkelsen "Bäst i test" vid en stor utvärdering i höstas. Dessutom erbjuder Proclient andra affärskritiska system inom t ex Business Intelligence, elektronisk fakturahantering, PA-system, fraktprogram mm. Proclient kan även hjälpa sina kunder med deras egen IT, eller tar över ansvaret fullt ut för IT-infrastrukturen med en så kallad ASP-lösning som blir allt mer populär.

I samband med helgens återförsäljarkonferens, som anordnades i Berlin av Unikum Datasystem AB,  utsågs Proclient till Årets Pyramid Partner.

"Vi är mycket glada för det förtroende våra kunder ger oss, som leder till denna utmärkelse. Att våra kunder är nöjda, både med Pyramid och oss som leverantör, är ju naturligtvis en förutsättning för detta. Under året har vi dessutom haft förmånen att få ett stort antal nya kunder över hela Sverige och vi ser fram emot att fortsätta utveckla samarbetet med både existerande och nya kunder under de kommande åren." säger Per Aversund, fösäljningschef på Proclient.

För mer information, kontakta Per Aversund:

Telefon: 0709 – 22 11 69
Mail: per.aversund@proclient.se