Köksprodukter.se

Produkterna som uppfyller köksfantastens fantasier

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 10:20 CEST

Nördprodukterna från Köksprodukter.se

Köket har blivit hemmets hjärta och matintresset är större än någonsin.  Allt fler ser matlagningen som något kul snarare än ett måste och spenderar gärna lite extra tid på matlagningen för den perfekta smakupplevelsen.  Det är modernt att vara en nörd. En nörd som med glädje, nyfikenhet och passion tillagar goda smakupplevelser. En nörd som har moderna köksprylar för att göra egen pasta, korv, chips och andra spännande läckerheter. Nedan följer några produkter som Köksprodukter.se har plockat ihop för den som gillar att spendera lite extra tid på matlagningen.

Kom ihåg att ange Köksprodukter.se om ni använder någon information eller några bilder, tack.

Högupplösta bilder på produkterna hittar ni här: http://www.koksprodukter.se/sv/pressarkiv/

Om företaget:

Köksprodukter.se startades utav Patrik Bergling som är utbildad kock och således väldigt intresserad utav matlagning. Med Köksprodukter.se hoppas han kunna ge andra en inspirationskälla som skapar matlagningsbegär. Med rätt utrustning blir matlagningen mycket roligare. Köksprodukter.se säljer det mesta inom köksprodukter och köksinredning såsom glas, porslin, bestick, köksmaskiner, husgeråd samt heminredning och designprodukter.