Sveriges Profilagentur AB

Profile Agency lanserar inspirationsdag – nischad för att maxa inspiration och kunskap

Pressmeddelande   •   Apr 30, 2019 09:26 CEST

Den 10 september 2019 arrangeras det första PROFILE TALKS evenemanget i Stockholm, en halvdag fylld med inspiration. Dagen skiljer sig från andra inspirationsdagar – det är ingen traditionell inspirationsdag. Istället för att blanda talare och teman likt en gott och blandat påse fokuserar vi på "Ett tema. Fyra föreläsare. OÄNDLIGT med inspiration". Temat för dagen är work och fokusområdena är employer branding, mångfald & integration, arbetsglädje samt human hållbarhet. Talare är Per Holknekt, Milad Mohammadi, Anna Dyhre och Ami Hemviken.

Charlotte Dunhoff är grundare och agent på boknings och managementbyrån Profile Agency, där hon representerar föreläsare som David Eberhard, Per Holknekt, Milad Mohammadi, Azita Shariati, Saeid Esmaeilzadeh mfl. Charlotte förklarar: jag hjälper till att boka ”mina” talare till inspirationsdagar runt om i landet hela tiden och är förvånad över att ingen inspirationsdag idag kretsar kring ett tema, för att inspirera och lära ut, mer nischat. Jag älskar själv kunskap och inspiration och tyckte att något saknades – därför grundade jag PROFILE TALKS”.

PROFILE TALKS grundidé är att sprida kunskap och inspiration. Men även att sprida glädje och koppla samman personer med samma intressen genom nätverkande. PROFILE TALKS kommer att arrangeras ett flertal gånger per år, men med fokus på temat work i september. Varje evenemang kommer att kretsa kring ett tema där vi bjuder in Sveriges främsta talare inom ämnet. Brilliant, tycker vi.

Några av de teman vi just nu planerar är:

PROFILE TALKS x work
PROFILE TALKS x tech
PROFILE TALKS x communication
PROFILE TALKS x sport
mlf...

Profile Agency är en management och bokningsagentur som representerar några av Sveriges främsta föreläsare och magiker.

Vår främsta styrka är att du garanteras snabb och professionell service, från första kontakt till avslutat uppdrag. Det ska vara enkelt att boka Sveriges främsta föreläsare och magiker. Profile Agency gör det enkelt.