Property Partner

Property Partner förlänger framgångsrikt samarbete med Klövern inom uthyrning

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2015 06:30 CET

Klövern ger Property Partner fortsatt uppdrag inom uthyrning i Stockholm med fokus på Globen och Kista. Uppdraget innefattar såväl förvaltningsuthyrning samt projektuthyrning inom fastighetsbeståndet.

-Vi är glada att Klövern väljer att förlänga samarbetet med oss på Property Partner. Vi har under 2015 medverkat till ett stort antal uthyrningar på bra hyresnivåer inom deras bestånd i framförallt Globen. Säger Marcus Gärdebrandt, VD på Property Partner.

PROPERTY PARTNER

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Marcus Gärdebrandt, VD Property Partner

08-688 80 02, marcus.gardebrandt@propertypartner.se

Louise Isgren, Uthyrningschef Klövern

08-400 500 56, louise.isgren@klovern.se

Property Partner är en fastighetskonsult som grundats, ägs och leds av Marcus Gärdebrandt. Bolaget förvaltar ca 1 miljon kvm fastigheter med blandade uppdrag inom ekonomisk och teknisk förvaltning. Beståndet är spritt på ett flertal orter i Sverige som t.ex. Stockholm, Uppsala, Malmö, Lund, Södertälje, Eskilstuna, Skövde och Sundsvall. Bolaget omsatte 45 Mkr 2014 och har ca 40 medarbetare. Kundportföljen utgörs av bl.a. Klövern, AXA Real Estate, Wallenstam, Hemfosa, TH Real Estate, Hemsö, Profi och Niam.