Property Partner

Property Partner rekryterar fem nya medarbetare

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2014 09:00 CEST

Property Partner har sedan slutet av sommaren förstärkt sin organisation genom rekrytering av fem nya medarbetare inom teknisk förvaltning och ekonomifunktioner.

Patric Rytter Ekman har rekryterats som verksamhetschef för teknisk förvaltning i Property Partner. Patric kommer närmast från en roll som förvaltare på Academedia Support AB och har mångårig erfarenhet av teknisk förvaltning och fastighetsdrift genom olika chefsbefattningar på företag som Sodexo, Coor, samt Dalkia.

Catherine Björkman är ny ekonomichef på Property Partner. Catherine har lång erfarenhet som bolagsekonom från ledande redovisningsbyråer och har under de senaste åren varit verksam som konsult, och har då bl.a. utvecklat ekonomifunktionen för såväl Nordic PM som Estate-företagen.

Lise-Lotte Sjöberg har anställts som ekonomiassistent för att hantera kund- och leverantörsfakturor samt administration av de ekonomiska systemen. Lise-Lotte har, precis som Catherine, under längre tid varit verksam som ekonomikonsult mot fastighetsbranschen.

Torbjörn Lindberg och Andreas Uhlander har anställts som fastighetstekniker med anledning av Property Partners nya uppdrag med teknisk förvaltning av Nya Valsta Centrum i Märsta. Torbjörn och Andreas har båda, sedan tidigare, varit verksamma i motsvarande roller för fastigheten.

Samtliga har påbörjat sina anställningar och vi ser fram emot att få arbeta tillsammans med dessa kollegor och hälsar dem varmt välkomna till Property Partner.

PROPERTY PARTNER

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Marcus Gärdebrandt, VD Property Partner

08-688 80 02, marcus.gardebrandt@propertypartner.se, www.propertypartner.se

Property Partners affärsidé är att som fastighetskonsult erbjuda och leverera värdeskapande tjänster till fastighetsägare och de hyresgäster som är våra kunder. Vi förvaltar fastigheter på ett flertal orter i Sverige och finns för närvarande i Stockholm, Uppsala, Malmö, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Norrköping och Sundsvall.