ProQure | Entrémattor & Mattservice

ProQures mattor gör entré på Fastighetsmässan i Malmö.

Pressmeddelande   •   Jan 26, 2010 17:27 CET

Dags för den efterlängtade fastighetsmässan i Malmö. Den 10-11 februari 2010 öppnar Malmömässan sina portar för att välkomna mäklare, entreprenörer, kunder och olika leverantörer i årets upplaga.

Fastighetsbranschen återhämtar sig ännu från de turbulenta månaderna som gått. ProQure besöker årets mässa med försiktigt optimism. "Allt handlar om timing. ProQure gör sig synliga för prospekter & kommer naturligtvis marknadsföra oss mot beslutsfattare inom fastighetsbranschen. Men vi tror att det inte är det mest optimal marknadsföringskanal. Inte i alla fall i dagens läge." informerar Ryan Eriksson, Marknads- & Försäljningschef .

ProQure kommer dock att fortfarande vara på plats och erbjuda våra prisvärda och miljövänliga entremattor samt mattservice till besökare och gäster på 2010s fastighetsmässa i Malmö.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter.

___________________

För mer information, kontakta:

Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef
Direkt: +46 40 20 5262
Mobil: +46 702 55 0509

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.