Protecty Arbetskläder

Protecty Arbetskläder lanserar Sveriges mest öppna e-butik

Pressmeddelande  •  2010-03-10 09:51 CET

Nu lanserar Protecty Arbetskläder Sveriges mest öppna e-butik. Förutom handel via den traditionella nätbutiken erbjuder vi nu försäljning och kontakta via elva olika kanaler bla Skype, SMS och en dygnet runt bemannad ordertelefon. Vi erbjuder tom en ring upp service där kunden kan boka en tid när denna vill bli uppring på. Ambitionen är att vara tillgängligt för kunderna när det passar dem, alla dagar och tider på året och på det sätt som som kunden känner sig mest bekväm med.

Protecty arbetskläder, nordens största e-butik för arbetskläder, säljer arbetskläder och skyddsutrustning av alla ledande märken via internet, till små företag och privatpersoner i Norden, som prioriterar produktkvalitet, sortimentsbredd, service och snabba leveranser före lägsta möjliga pris.

Protecty Arbetskläder och Skyddsutrustning AB ägs till 80% av 249 Invest AB, som ägs av företagets grundare, och till 20% av Aggregate mediafund 4, som ägs av Aggregate Stockholm AB, som via fonder investerar mediautrymme som expansionskapital till mindre och medelstora bolag i Sverige.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom