Bokbageriet

Prova på författarcoaching på Bok & Biblioteksmässan i Göteborg 28 september

Pressmeddelande   •   Sep 04, 2008 15:35 CEST

Författarcoacherna Johanna Wistrand och Ann Ljungberg erbjuder gratis författarcoaching på bokmässan i Göteborg den 28 september, i temavadelningen Hälsa & Livsstil.

Var: Bokmässan, Hälsorummet, plan 2, rum F2
När: Söndag 28 september kl 9-17

Författarcoaching kan vara en energiinjektion för alla som drömmer om att skriva. Här kan de få hjälp att komma igång, att lösa upp skrivkrampen, att hitta modet och lusten att skriva vidare och att förverkliga sina bokidéer med energi och passion.

Författarcoacherna turas om under hela dagen och erbjuder individuella konsultationer på ca 10-20 minuter för Hälsorummets skrivsugna besökare.

Johanna Wistrand driver förtaget Multimanus där hon erbjuder skrivarkurser och författarcoaching sedan 7 år tillbaka. Johanna har skrivit böckerna Kom igång och skriv! och Skriv boken! Hon har utvecklat kursen Skriv dig hel och författarcoachar bl a på Livshandboken.se

Ann Ljungberg driver företaget "Ann Ljungberg Författarcoach & bokförlag". Hon arrangerar skrivarkurser "Orden runt"utomlands och på distans och är författarcoach åt såväl etablerade som ännu outgivna författare. Ann är initiativtagare till Skrivarkalendern och har bidragit till att ett 50-tal böcker publicerats.

Kontakt:

Ann Ljungberg, 0708-766320, ann@ordenrunt.se www.ordenrunt.se