Frida A. Werander

PT-Frida gifter sig med sin kund

Pressmeddelande   •   Aug 08, 2012 08:42 CEST

När Daniel Friberg tog kontakt med Frida A. Werander trodde hon det var en i raden av kunder som hon skulle hjälpa med träning och kost, i sin roll som personlig tränare. Och det var så deras relation började. Men efter att han övertygat henne om att få bjuda ut henne på en dejt så slog kärleken ner som en blixt från klar himmel. Kort därefter friade Daniel till Frida och de är nu förlovade.

Att en kund blir kär i sin personliga tränare är inget nytt, och det mest kända paret är naturligtvis kronprinsessan Victoria och prins Daniel som träffades under samma förhållanden. Men Frida har har en hög arbetsmoral och har alltid hållit kontakten med sina kunder proffessionell, även om den självklart varit personlig. Men med Daniel var det något särskilt.

- Under mina åtta år som PT det första gången jag tyckte en kund luktade gott, och under hela passet dessutom, säger Frida A. Werander.

Och den blivande brudgummen förstod redan vid första träningstillfället att Frida skulle bli mer än en PT.

- Jag kände jag i magen att detta kan bli bra, henne ska jag ha, säger Daniel Friberg med ett leende.

Förändring av det yttre börjar alltid med förändring av det inre. Den mentala inställningen banar vägen till det önskade resultatet.

www.inmood.se frida (a) inmood.se