Puls & Träning Sverige AB

Puls & Träning öppnar sin andra anläggning i Sundbyberg!

Pressmeddelande   •   Aug 02, 2012 13:58 CEST

Puls & Träning öppnar sin andra anläggning i Sundbyberg!

Puls & Träning öppnar nu sitt 33:a gym! 4-5 augusti kl10-16 öppnar kedjan ett nytt fint gym vid Tuletorget på Tulegatan 9.

Varmt välkomna på invigning, 4-5 augusti kl 10-16!
Kom förbi och titta på den fina lokalen, ställ dina frågor om träning till vår personliga tränare eller varför inte testa din kroppssammansättning?

Puls & Tränings koncept är att ha mindre bostadsnära gym för den vanliga motionären med generösa öppettider (alla dagar kl 05-23).
Gymmen är mindre till ytan och ligger i regel i nybyggda butikslokaler. Utrustningen är av senaste modell och inredningen ger en känsla av hemmamiljö. Puls & Träning har just nu 32 gym varav 20 stycken som drivs tillsammans med franchisetagare. Puls & Träning finns även i Finland.

Kontaktperson:
Göran Järbin
08-549 00 600

Puls & Träning är en gymkedja som vänder sig till vanliga motionärer. Gymmen är mindre till ytan och ligger i regel i nybyggda butikslokaler. Utrustningen är av senaste modell och inredningen ger en känsla av hemmamiljö. Puls & Träning har just nu 32 gym varav 20 stycken som drivs tillsammans med franchisetagare.