Qall Telecom AB

Qall Telecom – Qall Telecom säkrar funktionalitet för sina kunder genom nytt avtal med Telia

Pressmeddelande   •   Maj 29, 2012 17:29 CEST

För att säkerställa kravet på funktion och kvalité på mobila tjänster, tecknade Qall ett nytt avtal med Telia gällande leverans av mobiltrafik. Qall har sedan tidigare haft avtal genom tredjepart men har nu valt att teckna detta direkt med Telia. För Qalls kunder medför det att de får en tryggare leverantör med snabbare beslutsvägar och större möjligheter att utöka tjänsteutbudet ytterligare.

- Vi är jätteglada att vi kan fördjupa samarbetet, och att välja Telia som leverantör av mobiltrafiken ser jag som en självklarhet, då våra kunder ställer höga krav på att det ska fungera överallt i Sverige. Kvalité och funktion är något vi inte tummar på, säger Jonas Lindgren, VD för Qall Telecom AB.

Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatörer och i produktportföljen ingår mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, IP-telefoni samt IP-centrexväxlar. Vi erbjuder små och medelstora företag konkurrenskraftiga och prisvärda helhetslösningar och ska vara det självklara alternativet för ett företags kommunikation. Vi har funnits sen 2007, är drygt 50 anställda och omsätter ca 200 miljoner kr årligen. Ledorden präglas av enkelhet, förstklassig service och personlighet.

Qall - Now we're talking

Läs mer om oss på hemsidan, facebook, vårt pressrum här på Newsdesk eller  varför inte titta in på vår blogg där vi skriver om nyheter inom den mobila världen.