Qoola Qvinnor Business

Qoola Qvinnor på Facebook - nytt kvinnligt nätverk expanderar kraftfullt med hjälp av sociala medier

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2012 15:37 CEST

Siv Thuresdotter, grundare av nätverket Qoola Qvinnor

Välkommen till Qoola Qvinnor - ett expansivt webbnätverk som sedan januari 2012 även erbjuder IRL-träffar (In-Real-Life) runt om i landet. Här står vänskap och glädje i centrum och vi fokuserar på att lyfta fram förebilder för att du skall känna "Jaaa, kan hon så kan jag" - eller så utbrister vi gemensamt "Waoow, vilken kvinna, tänk att det finns så många Qoola Qvinnor!".

Vårt motto är att  inspirera kvinnor att våga ta mera plats och vi vill också hjälpa kvinnor att ta för sig mer av det goda i livet. Dvs. ha modet att göra en förändring, att ta steget att välja sina drömmar, leva fullt ut. Att inse värdet av allt vi redan har, att göra underverk i det lilla - genom att komma ihåg att se och bekräfta våra allra närmaste och ge av vår kvalitetstid till andra. Att inse hur unika och värdefulla vi är - precis så som vi är. Komma ihåg att berömma sig själv o berömma andra - det växer både du och andra av! Våga ge och du skall få så mycket mer tillbaka!

Obs. Här behöver du inte vara kändis för få att vara med, men du kanske blir det... Qoola Qvinnor har redan varit en effektiv språngbräda för många!

Om nätverket:

Qoola Qvinnor är främst ett socialt nätverk och vi riktar oss till ALLA kvinnor, både företagare såväl som dig som är anställd - eller kanske är du just nu mellan två jobb? Hos oss kan du vara den du är, här hyllar vi din unikitet!

Alla som går med i nätverket erbjuds möjligheter att delta på olika sätt. I vårt eget forum Qoola Qvinnor Qlub skriver du in dig som medlem, och kan om du vill skriva både blogg och ladda upp bilder samt kommentera - ungefär som på Facebook. På vår Facebooksida är vi snart 10 000 Qoola som interagerar med hjälp av sociala medier dagligen dags. Missa inte att gå med i vår företagargrupp på FB - vi är över 700 kvinnliga företagare som interagerar dagligen dags med hjälp av sociala medier.

Det är gratis att bli medlem i Qoola Qvinnor  - Välkommen att bli medlem -- klicka här!

Se vår artikelserie "Qoola Qvinnormed specifikt utvalda kvinnor som garanterat kommer att boosta dig! Ingår även ett axplock av våra IRL-events i bild och text. .

Hemsida:
QoolaQvinnor.se

Vår grupp med snart 800 företagare på Facebook: https://www.facebook.com/groups/qq.foretagare/

Facebooksida QoolaQvinnor med snart 10 000 gillare: https://www.facebook.com/qoolaqvinnor

Kontakt:

Siv Thuresdotter
grundare av nätverket Qoola Qvinnor
Wonderful Marketing of Sweden
tel. 0702-919648
siv@qoolaqvinnor.se

Nätverket Qoola Qvinnor expanderar kraftigt genom att fortsatt inspirera och motivera kvinnor både i Sverige och utanför landets gränser. Sedan våren 2012 arrangerar vi  även IRL-träffar och i Stockholm, Göteborg, Eskilstuna, Västerås, Halmstad och fler orter runt om i landet står på tur.

Qoola Qvinnor är idag det största kvinnliga nätverket på Facebook med sina snart 10 000 kvinnor gillare.
För mer information kontakta Siv Thuresdotter, entreprenör och grundare av nätverkssajten QoolaQvinnor.se. Maila siv@qoolaqvinnor.se eller ring: 0702-919648.