Quick Office Franchise Sweden AB

Quick Office erbjuder telefonpassning på sina kontorshotell till sina hyresgäster

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2012 10:43 CEST

QuickOffice kontorshotellskedjan med 9 kontorshotell inleder samarbete med Dalasvar där syftetär att ge dina kunder en ökad servicegrad och att inte riskera missade affärer.Med telefonpassning står inte ditt företag obemannat. Vinsten med telefonpassningär uppenbara.Det räddar affärer varje dag och ökar din lönsamhet. Hur många chanser ger du själv ett företag som inte svarar?

Dalasvar drivs av Ingela Mattson och Tommy Lönnebacke. Företaget har sommålsättning att ha 100% nöjda kunder. Vi vill att våra kunder skall tjäna pengar och vara nöjd med våra tjänster. Vi vet att nöjda kunder är nyckeln till framgång.

Quick Office som är ett personligt företag med kundmedvetenheten i fokusgör samarbetet till ett vinnande koncept. De flesta av våra nya kunder kommer via rekommendationer från nöjda företagare,                      säger Tommy Lönnebacke.

Idag jobbar Dalasvar tillsammans med kunder som Specsavers och Svenska Turistföreningen.Dalasvar svarar alltid professionellt, med ett leende och en charmig dialekt.

Telefonpassningen svarar alltid i ditt företags namn, tar kundens namn och ärende eller order. Bara ett ögonblick senare har du ett meddelande. Få en telefonpassning som eliminerar risken för att tappade kundsamtal går till en konkurrent. Din kund är viktig och du får aldrig en andra chans till ett första intryck.Du väljer själv när du använder Dalasvar. När du har högtryck och behöver avlastning, vill vara ledig eller sitter i affärsmöten.

Quick Office är 100% kontorshotell

Quick Office grundades 1999 och är idag Sveriges största kontorshotellkedja. Vi erbjuder rum från en person och uppåt och anpassar kontoren efter kundernas behov av flexibilitet och tilläggstjänster. Vi finns i Kista Science City, Danderyd, Älvsjö, Hammarby Sjöstad, Västberga, Solna och Bromma samt på Lidingö.