Quickmatch Bemanning AB

Quickmatch hjälper till vid rekrytering av marknadsanalytiker till Prognoscentret AB.

Pressmeddelande   •   Jun 01, 2011 16:49 CEST

Quickmatch har fått förtroendet rekrytera en marknadsanalytiker till Prognoscentret AB. Prognoscentret är ett oberoende marknadsanalysföretag som erbjuder beslutsunderlag till aktörer inom den Nordiska byggmarknaden. Då företaget ständigt utvecklas behöver de nu en marknadsanalytiker som kan fortsätta utveckla de tjänster och de kunder som företaget idag har.

Quickmatch har inlett ett samarbete med Prognoscentret då de behöver en erfaren marknadsanalytiker för att vara med och skapa fortsatt tillväxt för ett av deras affärsområden, Marknadsinsikt. Affärsområdet arbetar med att belysa bakomliggande orsaker till marknaden.

Då Prognoscentret har växt sig starkare genom lågkonjunkturen och vill fortsätta växa har de tagit hjälp av Quickmatch för rekryteringen av denna tjänst. Quickmatch är rekryteringsföretaget som jobbar med en mycket noggrann rekryteringsprocess som innebär att Quickmatch tillsammans med företaget går på djupet för att göra en handlingsinriktad arbetsbeskrivning. Arbetsbeskrivningen beskriver tydligt företagets arbetsprocess och arbetsmiljö samt utmaningar och möjligheter med tjänsten. Arbetsbeskrivningen ligger sedan till grund för hela rekryteringsprocessen och brukar vara mycket uppskattad bland sökande kandidater som får ta del av denna.

Quickmatch kommer ha denna tjänst utlyst fram till 5 juni. Tillsättandet av denna tjänst kan anpassas efter dina möjligheter att börja, men vi ser gärna tillsättning med start i slutet av augusti. För mer information om den utlysta tjänsten, klicka på nedan länk:

För mer information:

Sofia Källkvist, rekryteringsansvarig
08-410 557 61, sofia.kallkvist@quickmatch.se

Quickmatch jobbar med personaluthyrning och rekrytering inom de flesta branscher. De började med studentbemanning men jobbar idag lika mycket med övriga tjänster inom human resource området. Företaget har funnits sedan 2002 och finns idag i Jönköping, Linköping och Stockholm. Quickmatch är ett auktoriserat bemanningsföretag.