Rabattkodish.se

Rabattkodish.se - Ny site för att hitta rabattkoder, kampanjer och erbjudanden

Pressmeddelande   •   Jul 09, 2012 10:06 CEST

Rabattkodish.se är en ny site med rabattkoder, kampanjer och erbjudanden till svenska nätbutiker. Siten smygstartade i början av sommaren och är nu officiellt lanserad. För att fira lanseringen sätter siten direkt igång med en bloggtävling där vinnarna tar hem presenkort till ett värde av 1000 kr på CDON. Tävlingar och andra evenemang kommer vara återkommande inslag.

Rabattkodssidor pressar gärna in så mycket information som möjligt på så lite utrymme som möjligt. Rabattkodish.se sätter användaren i fokus och gör det lätt att hitta på siten med en överskådlig design.

Fler nätbutiker ökar utrymmet
- E-handeln växer, inte bara bland stora företag som H&M utan även småföretag expanderar och tar sig ut på Internet, säger Henrik Nåmark, en av grundarna till Rabattkodish.se. Det betyder också att det finns plats för fler siter som gör det enklare för kunderna att hitta rabatter. Samtidigt ökar intresset för att använda rabattkoder då många företag använder sig av det i syfte att marknadsföra sitt varumärke samt specifika produkter.

Henrik startade Rabattkodish.se tillsammans med sin bror och har tidigare arbetat med ljud till spel, bland annat nylanserade Pippi Långstrump till Nintendo DS. Henrik har över 10 års erfarenhet av interaktiva medier och driver även siten creatingsound.com.

Henrik Nåmark
henrik@rabattkodish.se