Mejo

Rabatty.se - Rabatter till de största butikerna

Pressmeddelande  •  2012-04-10 11:38 CEST

Vi har precis öppnat upp en ny webbsajt för rabattkoder. Rabatty.se är en nystartad sajt som endast fokuserar på att samla så bra erbjudande och rabatter som möjligt för de största butikerna i Sverige. Vi är noga med att sätta ett bästföre datum på varje rabatt / erbjudande, detta gör att den automatiskt försvinner från sidan när den har slutat fungera. Vi vet hur jobbigt det är om man skall betala det man precis shoppat, ger sig ut på några sidor eller en sökmotor för att hitta en aktuell rabattkod eller ett erbjudande – och bara hittar sådana som inte fugnerar.

Vi vill inte lista rabatter till alla butiker i Sverige utan istället för att fokusera på mångfald vill vi vara säkra på att de vi listar rabatter och erbjudande för verkligen fungerar och är de bästa just nu. Eftersom vi har ett mindre utbtud försöker vi också fokusera på att få fram exklusiva deals som du endast hittar hos Rabatty.se.

Sidan är ny och vi har endast lagt upp rabatter och erbjudande för två företag. Det är Nelly & Asos som gör debut på vår sida och de närmsta veckorna kommer fler att dyka upp. Till sommaren kommer Rabatty.se vara redo att förse dig och din sommarshopping med de senaste och bästa erbjudandena som finns tillgängliga för de största butikerna i Sverige! Vi väljer ut butiker efter den efterfrågan vi har statistik på, de populäraste och mest sökta butikerna kommer att komma upp först på Rabatty.se.

Rabattkoder blir vanligare och vanligare och frågan är om det är ett problem för företag? Man vill ju inte att varje köp som görs på ens shop skall vara med rabattkoder, det tar ju på marginalerna. Det har disskuterats flitigt om rabattkoder är ett problem eller något som gynnar en shopp på forumet som finns på portalen för svensk e handel. Du hittar disskusionen här, med många bra synpunkter: http://www.ehandel.se/forum/marknadsfoering/2067-fallgropar-med-affiliate-program-3.html

Jag tror att rabattkoder är positivt samtidigt som det kan vara negativt om det uttnytjas på fel sätt. Erbjuder man rabatt så handlar oftast en besökare mer, man måste nog resonera som så och vara noga med att testa resultat genom a+b tester och liknande.

Har du synpunkter eller önskemål om butiker som du kanske vill se på sajten så kan du kontakta oss, kontakt sidan hittar du längst ner på vår sida där det finns ett formulär du kan fylla i.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom