Centipede Solutions

Rätt flyttfirma för din flytt - till rätt pris - 4 nya tjänster från Centipede Solutions

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2012 13:50 CEST

Ska du flytta? Våndas du inför valet av flyttfirma? Centipede Solutions hjälper dig genom att snabbt och enkelt låta dig ta in offerter från utvalda flyttfirmor runt om i Sverige.

Att flytta kan vara ytterst påfrestande för den med jobb, barn och alla andra åtagande som måste fortgå under flytten. Ett enkelt sätt att underlätta för alla parter i flytten är att anlita en flyttfirma.

Men, det är inte så lätt som det låter - utbudet bland flyttfirmorna varierar kraftigt, likväl som kvaliten och priset. Vi på Centipede Solutions har därför tagit fram 4 tjänster för 4 större  städer runt om i Sverige som skall underlätta för den som ska flytta och och letar en bra och tillförlitlig flyttfirma till rätt pris.

Med vår tjänst så kan du enkelt hitta flyttfirmor i Stockholm (http://www.flyttfirmastockholm.net), Helsingborg (http://www.flytthelsingborg.se), Lund (http://www.flyttlund.se) och Malmö (http://www.flyttmalmo.se). Allt du behöver göra är att beskriva ditt flyttprojekt, vare sig det gäller företag eller privat klicka på Skicka och invänta offerter, så enkelt är det.

Pröva nu och spar dig tid, pengar och huvudvärk vid nästa flytt!