Swedbank

Rättelse: Presentation av delårsbokslut från FöreningsSparbanken

Pressmeddelande   •  Okt 17, 2003 13:34 CEST

Med anledning av ett fel i tidigare distribuerad inbjudan, vill vi klargöra att FöreningsSparbankens delårsbokslut för det tredje kvartalet 2003 publiceras fredagen den 24 oktober kl 08:00.

· Press- och analytikerkonferens klockan 09:30. Nemessalen, Brunkebergstorg 8, Stockholm.

· Analytikerpresentation i London klockan 16:00 GMT (17:00 svensk tid). Presentationen hålls i The City Suite, The City Club, 19 Old Broad Street, London.

· Telekonferens klockan 17:00, svensk tid. Analytikerpresentationen i London går även att avhöras som en vanlig telekonferens. För att delta ringer du +44 20 7162 0179 tio minuter innan konferensen startar. Frågor från deltagare i telekonferensen synkroniseras med frågestunden efter presentationen. En inspelning av telekonferensen kommer att finnas tillgänglig i fem arbetsdagar efteråt på telefon +44 20 8288 4459. Ange kod 330882.

Ljudbandet från presentationen kommer också att sändas utan fördröjning på FöreningsSparbankens hemsida, www.foreningssparbanken.se/ir, där även det skriftliga presentationsmaterialet återfinns.

En videoinspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig från och med morgonen efter att den ägt rum, på www.foreningssparbanken.se/ir.

För ytterligare information:
Jonas Blomberg, Chef Investor Relations jonas.blomberg@foreningssparbanken.se