Musicano music AB

RAISE nya singeln ”Save Me” - direkt upp i topp tio på iTunes.

Pressmeddelande   •   Maj 12, 2014 16:13 CEST

RAISE släpper idag sin nya singeln ”Save Me”. Låten följer upp förra sommarens listsuccé ”Page Two (In This Light)” som låg trea på ITunes försäljningslista i Sverige och sjua på Sveriges Radios Digilistan.

RAISE tidigare produktioner ”Page One” och ”Page Two (In ThisLight)” uppmärksammades också utomlands. RAISE inbjöds till New York för att träffa Roc Nation och franska DJ:n Martin Solveig valde ”Page One” att ingå i hans öppningsnummer på flera av världen största dansscener bland annat musikfestivalerna EDC Chicago och Tomorrowland.

Under det senaste året har RAISE fokuserat på att skriva nytt material och hämta inspiration i New York. Flera låtar mixas just nu och det första numret som når marknaden blir ”Save Me”.

"Page One" finns tillgänglig på iTunes och Spotify.

"Page Two (In This Light)" finns tillgänglig på iTunes och Spotify.

"Save Me" släpps på iTunes och Spotify den 12 maj.

Save Me - på Spotify

Save Me - på iTunes

Följ RAISE på:
Raiseofficial.com, Instagram, Facebook och Twitter

Musicano Music är ett musikförlag och skivbolag baserat på Gotland. Vi jobbar med musikproduktion och med ett stort antal artister. Just nu gör vi produktioner tillsammans med bland andra kanadensiska Masia One, JoNo och RAISE för att nämna några aktuella projekt.