Thomas Hägg PR & Communication

RANDOLPH Stockholm öppnar butik

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2015 09:33 CEST

Torsdagen den 27 augusti slår RANDOLPH Stockholm upp dörrarna till sin nya kombinerade butik och showroom vid nya Odenplan i Stockholm. Efter att framgångsrikt drivit ett pop-upkoncept på ett antal platser i Stockholm är det dags för en permanent lösning. Butiken på ca 70 kvadrat ligger påKarlbergsvägen 20, mellan Upplandsgatan och Västmannagatan.

"Med så många trogna stamkunder från både tiden med Wera och från våra pop-upbutiker tillsammans med det intresse vi sett från nya kunder känns det helt rätt att starta upp en butik på en fast adress", säger Marianne Randolph.

Butiken kommer att ha ett fullt sortiment av Randolph Stockholms tidlösa klassiker och man har öppet måndag - fredag 11:00-18:00 och lördag 11:00-15:00.

www.randolph.se

För mer pressinformation vänligen kontakta:

Thomas Hägg PR & Communication

Thomas Hägg

thomas@thomashagg.com

0708-732806

För ytterligare högupplöst bildmaterial besök vår bildbank: imagebank.thomashagg.com

Thomas Hägg PR & Communication är en kreativ och nytänkande PR-partner inom mode, design, skönhet och livsstil. I ett personligt och nära samarbete med våra uppdragsgivare arbetar vi med att förstärka, förtydliga eller förflytta varumärken på marknaden med hjälp av tydligt definierad insatser.