Rasta Hunden Sverige AB

Rasta Hunden Sverige AB startar Sveriges första passningstjänst för enbart hundföretagare

Pressmeddelande   •   Jun 14, 2013 14:00 CEST

Rasta Hunden Sverige AB har märkt en ökning av siter där bara privata passare registrerar sig. Passare utan erfarenhet, utbildning, f-skatt, försäkringar eller godkända lokaler eller verksamheter. Även på de största annonssiterna i Sverige så är tyvärr majoriteten av annonsörerna som erbjuder hundpassning, privata.

Därför har vi nu startat Passa Hunden. Här kan endast hundpassare med företag marknadsföra sina tjänster. Det är vi först i Sverige med!

Vi är även först i Sverige med att lansera en app för detta ändamål. Appen fungerar för Iphone, Android och Windows.

När hundägarna går in på hemsidan eller í appen så vet de, redan från början, att det är seriösa företagare de har att göra med. Dvs inga problem med skatter, arbetsgivaravgifter, inga mellanhänder som tar viss procent av varje passningskostnad eller oförsäkrade verksamheter mm.

Passa Hunden är en förmedlings- och marknadsföringsverksamhet där hundägare och hundpassare får direkt kontakt med varandra. Passa Hunden agerar inte på något sätt mellanhand. Vi är helt öppna med vilka det är som kommer att passa hundägarens hund/-ar. Vi är också helt öppna med kontaktuppgifter som t.ex. mail och telefon till dessa företag.

Nu skapar vi Sveriges största förmedlingssite och mobila applikation, med enbart seriösa företagare inom hundpassningsbranschen!

Välkommen att titta in på www.passahunden.se eller kontakta oss på info@passahunden.se eller ring på 070-542 64 47.

Rasta Hunden Sverige AB
Rasta Hunden har funnits inom hundbranschen sedan 2008. Från början som enskild firma och fr.o.m. 1 mars 2011 övergick de olika verksamhetsgrenarna i ett aktiebolag, Rasta Hunden Sverige AB.

Företaget startades av Susanne Holmene, VD för Rasta Hunden Sverige AB, och är numera störst i Sverige på hundrastning och helt ensamma om att endast förmedla företagare inom denna bransch.

Vi jobbar också sedan länge för att hundrastning ska bli till ett nytt RUT/RAST-avdrag.