Ängsbacka Kursgård

Raw Life Festival på Ängsbacka Kursgård, 1– 5 Augusti 2012

Pressmeddelande   •   Jul 28, 2012 16:58 CEST

Raw Life Festival är ett Nordeuropeiskt firande av råkost, superhälsa och en hållbar livsstil för dig som är intresserad av hälsa och av att leva ett långt, lyckligt och hållbart liv.

Under Raw Life Festival på Ängsbacka Kursgård (1– 5 Augusti) kan du njuta av en ett överflöd av rå gourmetmat, hälsoföreläsningar, matlagningsdemonstrationer, yoga, dans, konserter, nya vänner och mycket mer.

För den som vill ge sig själv lite extra omtanke under festivalen finns möjlighet att boka behandlingar och hälsokonsultationer som massage, energiarbete och hälsorådgivning.

Köket erbjuder 100% ekologisk, växtbaserad och mestadels lågglykemisk råkost/Raw Food.
Boris Lauser, förra årets succékock kommer tillbaka. Lauser
driver kurser och verksamhet inom ”Gourmet Raw Food”, är utbildad vid Tree of Life i Arizona, USA, och nyligen har vidareutbildat sig vid Matthew Kenney Academy i USA.

Övriga medverkande är bland annat:
Erica Palmencranz Aziz, Sveriges Raw Food-drottning ochförfattare till böckerna "Raw Food på Svenska", "Raw Delight" och"Lättare liv med Raw Food

Cecilia Gustafsson, framgånsrik koreograf, konceptutvecklare och trendsättare i träningsbranchen.

Mer info

Raw Life Festival på Ängsbacka Kursgård 1- 5 augusti

Nyhetsbrev från Raw life Festival

För ackreditering och mer info välkommen att kontakta Maria Åberg 0706-352724

Ängsbacka Kursgård har funnits sedan 1997, ligger i Molkom strax utanför Karlstad och är en av Skandinaviens främsta mötesplatser för mänsklig hållbar utveckling. Här erbjuds kurser och festivaler året runt med personlig och andlig utveckling i fokus. Kursgården drivs av en medlemsförening och vill vara en inspirationskälla för socialt, personligt och globalt välmående.

Adress
Ängsbacka kursgård
Nyeds-backa 511
660 60 Molkom (Nära Karlstad)
Tel: 0553 - 100 35

www.angsbacka.se

Ängsbacka kursgård ligger i Molkom, strax utanför Karlstad och är en av Skandinaviens främsta mötesplatser för mänsklig hållbar utveckling. Kursgården som drivs av en medlemsförening vill vara en  inspirationskälla för socialt, personligt och globalt välmående. Här erbjuds kurser och festivaler året runt med personlig och andlig utveckling i focus för människor som vill växa i medvetenhet, skapa ett rikare liv i kärleksfull gemenskap och kreativitet.  Välkommen hem till Ängsbacka och hem till dig själv!

Adress
Ängsbacka kursgård
Nyeds-backa 511
660 60 Molkom (Nära Karlstad)