Rebuz Kidz

Rebuz Kidz ökar sortimentet av Rockefella

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2011 09:00 CEST

Under hösten 2010 utökade Rebuz Kidz sortimentet med Rockefellas underbara killkläder. Rockefella är ett jeansmärke till barn designat av Sofia och Wenche. De hämtar sin inspiration från 50-talet och Rockabillykulturen. Barnkläderna är enkla, och grunden är jeans och t-shirts. Plaggen är klassiska och du kan enkelt kombinera mellan de olika säsongerna. Rockefella lägger stor vikt vid material och kvalitet.

Rockefellas kollektioner har karaktären av små vuxenkläder, men de är anpassade för att passa barn. Som ett exempel kan nämnas så ha alla jeans reglerbar midja, tryckknappar m.m utan att kompromissa designen. Till hösten utökas sortimentet ytterligare och då kan Rebuz Kidz's kunder hitta nästan hela sortimentet i butiken.

Om Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vi vänder oss främst till killar i åldrarna 0-16 år samt till lite tuffare tjejer. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.

Följ gärna Rebuz Kidz på Newsdesk : http://www.mynewsdesk.com/se/media/follow/10722