BOCC Sverige AB

Reddibo skapar ordning och reda i svenska hem

Pressmeddelande   •   Jul 05, 2013 09:25 CEST

Reddibo hjälper till med många olika delar i hemmet. Man kan bland annat få tips med tydliga steg-för-steg-instruktioner för underhåll och förbättringar, samt hjälp med regler och lagar kring dessa. Man kan hämta inspiration, spara dokument digitalt och få värdefulla tips och råd. Långsiktig planering för underhåll och renoveringar är en annan sak som många har svårt att ta ett bra grepp om. I Reddibo finns färdiga verktyg även för detta.

”Jag har arbetat länge inom olika fastighetsförvaltande organisationer och det finns enormt mycket kunskap att hämta från dessa. Med Reddibo har vi velat få in den kunskapen i en tjänst som gör ägandet lättare för privatpersoner” säger Björn Olsson, initiativtagare och grundare till svenskbaserade Reddibo.

För alla som älskar sitt hus eller sin lägenhet, men tycker att administrationen är tråkig, är det här en smidig och kostnadseffektiv lösning för ett tryggt boende – praktiskt såväl som ekonomiskt.
”Folk gillar att ha grepp om sitt boende, men vill samtidigt lägga så lite tid som möjligt på det administrativa. Exakt det problemet hjälper Reddibo till att lösa”, avslutar Björn Olsson.

www.reddibo.se

Kontaktperson: Björn Olsson