Reflexrörelsen

Reflexkasse by V

Pressmeddelande   •   Jan 07, 2016 11:02 CET

Nu kommer en snygg och miljövänlig tygkasse med snygga reflexmotiv.
Praktisk, synlig och miljövänlig på samma gång!

De med reflexer kan ses av bilförarna mycket tydligare och från längre avstånd än de utan. Reflexkasse by V är en reflekterande bärkasse i tyg som garanterat väcker uppmärksamhet, både för att den är snygg och för att den syns i mörker. Att synas räddar liv.

Reflexmaterialet på tygkassen är CE godkändt enligt EN ISO 20471.

Tänk på att reflexmaterialet ska vara rent och helt för optimal funktion. Tvättas i 40°.
Se alla färger och motiv i Reflexrörelsens webbutik ››

Alla gillar väl att få uppmärksamhet! Men det är särskilt bra att bli uppmärksammad av bilförare när du är en fotgängare, cyklist eller biker. De med reflexer kan ses av bilförarna mycket tydligare och från längre avstånd än de utan.

Hos Reflexrörelsen kan du lära dig mer om reflexer och vilken nytta den gör för dig och din synlighet i trafiken. Du kan även handla reflexer. Alla våra reflexer är CE godkända. I vår webbshop hittar du hängande reflexer, mjuka som hårda, reflexmössorreflexvästarmagnetreflexerreflexmjukisdjur och slapwrap reflexer.

Välkommen!

www.reflexrorelsen.se

Reflexrörelsen ägs och drivs av Successful Online. Bolaget är privatägt och startades av Jessica Mossberg, entreprenör och företagare. Vi har flerårig erfarenhet av att arbeta med reflexer och att driva butiker på nätet. Den första, busigt.se, startades 2004. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt reflexsortiment med hög kvalitet. Vi erbjuder dig snabb leverans, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. Du har alltid 14 dagars öppetköp.