Gullbrannagården

Rekordstor Gullbrannafestival!

Pressmeddelande   •   Jul 09, 2013 08:56 CEST

Rekordstor Gullbrannafestival!

Årets upplaga av Gullbrannafestivalen är över och vi är ödmjukt tacksamma för helgen. Besöksrekord, campingrekord och försäljningsrekord gör att vi vill och vågar satsa vidare in i framtiden.

Campingen var belastad till bristningsgräns, likaså konsertlokalen Skeppet i samband med konserterna. Över 60 konserter/framträdanden, 300 medverkanden, 330 medarbetare plus de 4000+ som besökte festivalen.

Stort varmt tack till alla festivalbesökare, artister, medarbetare, samarbetspartners och sponsorer för årets rekordstora GF och vi ser redan nu fram emot nästa festival, 3-6 juli 2014 .

Andreas Joakimson
Festivalkoordinator Gullbrannafestivalen
Ungdomskonsulent SAU/Ung Tro

andreas@ungtro.com

Ewa Bylander
VD/Platschef Gullbrannagården
ewa@gullbrannagarden.se

Gullbrannagården är en helårsöppen konferens-, kurs- och lägergård med fyrstjärnig camping.

Gården ligger i ett naturskönt område, nära havet, en mil söder om Halmstad. Vi erbjuder flera olika boenden såväl stugor som vandrarhem. Det finns 300 bäddar fördelade i stugor, rum och en lägergård. Vi har både små och stora samlingslokaler. Vår största samlingslokal, Skeppet, har plats för 1000 personer sittande.

Årets campingföretagare 2013 - Gullbrannagården

Se mer info http://gullbrannagarden.se/