Relation & Brand AB

RELATION & BRAND ANSTÄLLER VICE VD

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2008 09:36 CEST

Den 1a september tillträdde Marcus Huber som Vice VD och COO i Relation & Brand. Marcus arbetsuppgifter är att ansvara för den operativa ledningen av företaget samt att fokusera på att ytterligare öka försäljningen inom koncernen.

- Marcus kommer direkt från Tele2 med en gedigen erfarenhet från abonnemangsprodukter, bland annat som ansvarig för bredbands- och TV-produkterna i Sverige. Därutöver har Marcus etablerat verksamheter utomlands samt medverkat vid företagsförvärv för Tele2's räkning. Detta är erfarenheter som ligger väl i linje med den långsiktiga strategin för Relation & Brand AB, säger Magnus Modin, CEO för Relation & Brand AB.

- Jag är mycket glad och stolt att få börja på Relation & Brand. Det är ett spännande företag i en bransch som utvecklas snabbt, vilket innebär mängder av möjligheter. Relation & Brand har, genom sitt fokuserade arbete med att förstå och erbjuda de kostnadseffektiva lösningar kunderna efterfrågar, lyckats mycket väl. Jag ser därför fram emot att tillsammans med övriga medarbetare och styrelse starkt få bidra till att lyfta Relation & Brand till nästa nivå, säger Marcus Huber, Vice VD på Relation & Brand AB.

Anställningen av Marcus Huber ligger i linje med målet om, att år 2009 uppnå en rullande årsvinstnivå om 20 Mkr, samt att vara etablerad i minst 2 länder utanför Sverige.

Stockholm 2008-09-02

För ytterligare information:
Magnus Modin,CEO Relation & Brand
Telefon: 08-586 111 01, 076-525 11 01
e-post: magnus@relationbrand.com

AktieTorget
Relation & Brands B-aktie handlas sedan 2006 på AktieTorget under kortnamnet RBAB B.
ISIN-koden är SE0001734450
Order book ID är 35711
En börspost omfattar 500 aktier

Följande dokument kan hämtas från beQuoted