Rent Hus

Ren Omsorg utökar hemtjänsten i Nyköping

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2013 20:44 CET

Ren Omsorg bedriver sedan tidigare hemtjänst i Nyköpings kommun. Från årsskiftet utökar vi verksamheten med fokus på hela kommunen inklusive landsbyggden.

För ytterligare information, eller frågor, kontakta:

Fredrik Carlsson, VD
fredrik.carlsson@renomsorg.se
www.renomsorg.se

Ren Omsorg är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom vård och omsorg. Vi erbjuder hemtjänst i Stockholm och Nyköping under värdegrunden, en personlig, trygg och individuell hemtjänst. Det innebär att vi vill vara ett hemtjänstföretag nära våra kunder. Vi ger dig en lagom stor personalgrupp som du känner och som känner dig, men som är tillräckligt stor för att garantera en trygg bemanning. Din personliga kontaktperson, en person från din personalgrupp, är väl insatt i din hemtjänst och finns där för dina och anhörigas frågor. Självfallet utgår alla insatser från dig och dina önskemål. Runt det bygger vi upp en service som du har full insyn och kontroll över.

Förutom en regelrätt hemtjänst anordnar vi en mängd aktiviteter för er som vill delta, de flesta helt kostnadsfria. Tillsammans med kunder och personal avnjuter vi middagar, samlas för rejäla kafferep, njuter av visaftnar, knåpar i vår pysselverkstad, firar högtider, upplever naturen och mycket mer.