Ren trasa & annat fräscht

Rentrasa.nu inleder samarbete med Smarter Marketing

Pressmeddelande   •   Sep 19, 2014 06:55 CEST

Nystartade rentrasa.nu som erbjuder prenumerationer på disktrasor inleder ett samarbete med mediebyrån Smarter Marketing för att nå fler med sin digitala marknadsföring.

En dryg månad efter lanseringen av sin prenumerationstjänst för disktrasor är initiativtagarna nöjda, framförallt med uppmärksamheten man fått i bland annat sociala medier. Men nu tar man nästa steg i marknadsföringen.

- Vi har ett märkt att det finns ett bra "snackisvärde" i vår prenumerationstjänst, dvs. många gillar och pratar om idén och tycker att priset är bra. Men för att folk ska ta steget därifrån till att faktiskt teckna en prenumeration får det inte krävas mer än ett par klick. Där tror vi att Smarter Marketings expertis kan komma till nytta, säger Stefan Brockman på Ren trasa & annat fräscht.

På Smarter Marketing håller man med:

- Att vara med i ett så här tidigt skede med ett nytt koncept är roligt. Vi älskar marknadsföring och nya idéer och att få hjälpa RenTrasa.nu att öka sin försäljning är något vi brinner för. Och vem har inte haft en ofräsch disktrasa någon gång och ingen ny att byta ut med? Det har nog hänt alla, säger Smarter Marketings VD Samuel Sylvander.

Ren trasa & annat fräscht erbjuder prenumerationer på disktrasor för bara 29 kr i månaden via webbsidan www.rentrasa.nu.

Smarter Marketing erbjuder tjänster för marknadsföring på internet med konvertering i fokus, det vill säga att öka försäljningen. Företaget hjälper dagligen närmare 500 företag att öka sin försäljning via sina kontor i Stockholm och Amsterdam. Läs mer om oss på vår hemsida på www.smartermarketing.se.