Wundies AB

Reportage om Wundies i Kungsbacka-Nytt 4/2!

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2016 07:41 CET

Kungsbacka-Nytt uppmärksammar det halländska bolaget Wundies i sitt dagens nummer 4/2. Reporter Lotta Nyvall har träffat Lotta Williams och skriver om hur Wundies startade, tabun kring ämnet inkontinens samt hur bolaget tar ny mark för varje månad med nya återförsäljare. Lotta Williams är VD och en av grundarna av Wundies AB. Trosorna har även uppmärksammats av Amelia Adamo som valt ut dem till sin Önskelistan i M-Magasin och säljer två modeller i tidningens webbshop Premiumshoppen. I november 2015 lanserade Wundies sin herrkalsong och i december släppte de sin uppmärksammade nyhet Wundies Floral! Wundies återförsäljare ser du här.

Läs artikeln på: https://www.facebook.com/1379672732295655/photos/a.1446182905644637.1073741829.1379672732295655/1649537798642479/?type=3&theater

Wundies är en revolutionerande nyhet för kvinnor som lider av lätt inkontinens. En snygg och trygg trosa med ett diskret inbyggt trosskydd med unika egenskaper. Trosan är tillverkad i en skön mikrofiber med elastan och tvättbar minst 100 ggr utan att förlora sina form eller funktion. Vår vision är att förenkla vardagen för kvinnor med lätt inkontinens . Sedan november 2015 finns även en herrkalsong med samma trygga lösning för män. Wundies är framtagen i samarbete med Smart Textiles vid Högskolan i Borås och är också ett Inkubatorbolag i regionen.
Wundies - Everyday relief!