Babyfrog.se

Resa med barn - smarta produkter hos Babyfrog.se gör resan enklare

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2011 10:06 CEST

Nu är det många som ska ut på resande fot. Våra smarta reseprodukter gör resan roligare och behagligare för både föräldrar och barn.

Solskydd till bilen och barnvagnen, portabla barnstolar, smart förvaring av leksaker i barnvagn och bil, vällingvärmare till bilen, insektsnät, baksätesbackspegel, regnskydd och mycket mer.

Se bilder och beskrivningar på våra smarta reseprodukter här ››

Högupplösta bilder skickar vi gärna, maila till jessica.mossberg@dinabutiker.com

När du handlar i någon av våra nätbutiker erbjuder vi dig snabb leverans, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I våra butiker hittar du heminredningsdetaljer, möbler, presentböcker, barnvagnar, leksaker, väggdekor, textilier, barntapeter, barnkläder, skötväskor och mycket, mycket mer. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Dina butiker Sverige AB är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet i våra butiker.
Butiker: Babyfrog.se, Inneform.se, Tjejbutiken.com, Harmonibutiken.se.