Chamoi AB

Resan till 'Att vinna din egen tävling'

Pressmeddelande   •   Apr 05, 2009 11:53 CEST

Chamois coachingresa 'Vinnare i din egen tävling' närmast 26 juli - 2 augusti har både utmanande upplevelser på berget och möjligheter till nya insikter. Övningar och coachingsamtal i grupp utvecklar dig till att bli världens bästa du. Du får sätta dina egna mål, får verktyg för hållbar förändring och uppgradera din självbild till något som gynnar och hjälper dig i livet.

I den storslagna alpmiljön skapas den unika resan: kombinationen av semester, äventyr, motion, coachning och fokuserade samtal, inramat av vackert boende och härliga måltider.

Coach på 'vinna din egen tävling - resan' är författaren till boken med samma titel, Emma Pihl. Coachningen ger förståss verktyg för beteendeförändringar, medvetenhet och inspiration. Att lära känna och acceptera dig själv på ett djupare plan ger varaktig förändring även i ditt liv på hemmaplan.

På resan möts kvinnor från olika generationer och livssituationer där varje person bidrar utifrån sin livserfarenhet. Du lär känna dig själv på djupet

Att resegruppen inte överstiger 10 personer ger var deltagare chansen att få mycket utrymme och en möjlighet till en sammansvetsad gruppkänsla.

Under sommar och höst vandrar vi i Chamonix magiska alpmiljö, provar på bergsklättring, glaciärvandring och isklättring. Vi äter lunch ute i det fria och njuter av den höga luften. Alla aktiviteter är givetvis frivilliga, utförs alltid med professionella bergsguider och anpassas till varje individs förmåga.

Vem kan åka?

Alla kvinnor, tjejer, tanter och ladies som vill ge sig själva egen tid och fokus på egen utveckling i samtal och aktivitet, är den målgrupp ChaMois 'Vinnare i din egen tävling' resa vänder sig till.

Intervju går att få med coachen samt tidigare resenärer.