Mikz (Danir Marketing)

Researrangören Steve Perryman ansluter sig till Mikz

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2013 22:13 CET

Steve Perryman, researrangören inom sport och upplevelse, ansluter sig till Mikz för att ytterligare stärka sin position som Nordens ledande sportresearrangör. Genom att ansluta sig till Mikz har man en ny kanal att förse sina användare med ett unikt utbud av äkta och kvalitativa biljetter till de hetaste evenemangen världen över.

Steve Perryman, som idag finns i Sverige, Finland, Norge och England, har gjort sig ett namn genom att leverera unika, kvalitativa upplevelser till de största sport- och underhållningshändelserna som världen erbjuder och är med sina 17 000 resenärer årligen ledande i Norden inom sportresor. Genom ett stort nätverk av hängivna samarbetspartners kan man erbjuda sina kunder det bästa varje resmål har att erbjuda i form av sport, boende, kultur, shopping och uteliv för att säkerställa en bra helhetsupplevelse – oavsett vart man väljer att åka.

I Mikz kommer användaren enkelt kunna boka sina sportresor till något av de mest välbesökta resmålen: Premier League i England, La Liga i Spanien, NHL i Kanada/USA eller något av de andra populära evenemang som Steve Perryman tillhandahåller resor till.

”Mikz har haft en explosionsartad utveckling det senaste året och har många spännande samarbeten och projekt på gång som verkligen passar vårt varumärke och vår målgrupp. Mixen av andra starka varumärken och kommunikation som baseras på användarens val är också en starkt bidragande orsak till att vi valt att hoppa på detta samarbete", säger Helena Rex VD Steve Perryman Sport Travel.

”Vi är väldigt stolta och glada att få med oss Steve Perryman i Mikz. Vi kompletterar varandra på ett utmärkt sätt och vi tror att en stor del av deras målgrupp är aktiva Mikz-användare idag – och förhoppningsvis kommer de att bli ännu fler.  Genom vårt samarbete kan vi nu också erbjuda dem en lösning för mobil kundkommunikation som ligger i framkant och som på ett nytt sätt kan bidra till att attrahera och engagera kunder”, berättar Istvan Beres, VD Mikz Sverige.

Mikz kan laddas ner i AppStore eller på Google Play. För mer information, gå till mikz.com eller vänligen kontakta: Istvan Beres, VD Mikz Sverige (+46-708-24 75 40).

Om Mikz

Mikz är tjänsten för nästa generation mobil marknadsföring. Med Mikz väljer konsumenten själv vilka varumärken, företag och organisationer de vill ha uppdateringar och erbjudanden ifrån. För marknadsförare erbjuder Mikz en effektiv helhetslösning för att nå ut till konsumenterna och skapa engagemang direkt i deras mobiler. Ladda ner Mikz från App Store eller Google Play eller läs mer på www.mikz.com

Om Danir Marketing

Mikz utvecklas och marknadsförs av Danir Marketing AB, ett helägt bolag inom Danir-gruppen. Danir AB startades 1993 av IT-entreprenören Dan Olofsson och äger, förvaltar och deltar aktivt i utvecklingen av noterade och onoterade bolag, främst inom utvecklingsintensiva branscher. Danir Marketings medarbetare har en unik, samlad kompetens inom marknadsföring, digital kommunikation och mobilitet – många av dem har upp till 20 års erfarenhet från respektive område. Tillsammans med ett tjugotal av branschens bästa utvecklare förverkligar och sprider vi nu Mikz.