Flygstolen

Reseplan direkt i din smartphone

Pressmeddelande   •   Nov 23, 2011 15:23 CET

Idag har flygstolen lanserat en ny användbar tjänst som innebär att du får en komplett reseplan i din smartphone. Reseplanen kan sedan nås oavsett om du är uppkopplad på nätet eller ej. Reseplaneraren som utvecklats av svenska mTrotter ger dig all info om transport till och från flygplats. Vilka bussar, tåg och taxi som finns att tillgå liksom tidtabeller och kostnader.

”För oss är det en del i en självklar utveckling” säger VD Linda Bjernstål, ”vi blir mer och mer mobila och våra kunder vill kunna ha information nära till hands, speciellt på resande fot. ”

Bokas mest just nu:

1. Bangkok

2. New York

3. Los Angeles

4. San Diego

5. San Francisco

6. Barcelona

7. Dubai

8. Krabi

9. Zurich

10. London

För mer information kontakta:

Madeleine Alm, marknadschef Flygstolen.se, 0735 11 65 08 madeleine@flygstolen.se

Länkar:

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 11 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.

Hemsida: www.flygstolen.se Blogg: http://blogg.flygstolen.sefacebook Facebook: http://facebook.com/flygstolentwitter Twitter: http://twitter.com/flygstolentwitter Twitterbokning: http://twitter.com/flygstolen_boka YouTube: http://www.youtube.com/flygstolen