Residensportalen AB

Residensportalen lanserar video i bostadsannonser

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2015 15:12 CEST

Residensportalen lanserar nya bostadsannonser som har dynamisk video. De objekt som förmedlas av hyresmäklaren som omfattas av Residensportalens Premiumtjänst har nu video på objektet i annonsen. Bolaget är först med att erbjuda marknaden denna möjlighet. VD, Sarah Foxen-Stjernswärd, uttrycker "Hyresmarknaden för bostäder är en snabb och mobil marknad, vi måste bemöta marknadens krav på vår bransch. Bostadssökande sitter inte alltid på plats och måste kunna snabbt få en digital presentation av sitt framtida hem. Vi jobbar kontinuerligt på att förbättra vårt bostadsverktyg för att underlätta för bostadssökande. Självklart tycker vi att det är jätte roligt att vara först på marknaden att erbjuda denna tjänst".

Exempel på video annons

Residensportalen har sedan 2003, organisationsnummer 556652-6074, arbetat som en etisk och trygg hyresförmedlare av företagsbostäder och privatbostäder i andra hand. Vi erbjuder en marknadsplats för hyresvärdar och bostadssökande av alla kategorier i hela Sverige.

Vår målsättning är att sammanföra marknadens mest seriösa hyresvärdar och bostadssökande och skapa bästa möjliga uthyrningsförhållande för andrahandsuthyrningar. Vi erbjuder en transparant modell där användare kan köpa de tjänster som de önskar. Det sker inga påslag på hyror eller annan bakvänd affärsmodell. Det finns inga köer för att visa eller se objekt utan uthyrare och sökande bestämmer själva över sin hyresförmedling.

Vi har 12 års erfarenhet som hyresmäklare. Vi finns tillgängliga om ni behöver hjälp. Vi är inte enbart en annonsportal men självklart kan du annonsera din bostad gratis om du vill samt titta på vad som finns tillgängligt också. Vi har använt vår expertis och vår erfarenhet och tagit fram ett av marknadens mest avancerade webbverktyg för andrahandsuthyrning. Residensportalen är en trygg miljö för hyresvärdar som vill marknadsföra sina bostäder och bostadssökande som söker bostad.

Residensportalen AB har sitt säte i Stockholm men marknaden för andrahandsuthyrningarhar inga geografiska gränser. Vare sig ni är hyresvärd med en bostad för uthyrning i andra hand eller om ni söker bostad är det Residensportalen som kan hjälpa er till en trygghyresförmedling! Vi jobbar i hela Sverige med uthyrning av bostäder.