Mjärdevi Science Park AB

Resultat Mjärdevi Science Park Golf 2011

Press release   •   Jun 15, 2011 22:35 CEST

Onsdagen den 15 juni var det dags för den tredje upplagan av Mjärdevi Science Park Golf i perfekt golfväder. Tävlingen hade i år 76 deltagare från de olika företagen i Mjärdevi Science Park. Tävlingen genomfördes som 4-boll, bästboll. Dessutom fanns specialpriser för längsta drive och närmast flagg. De som var nyfikna på att spela golf, men som inte var golfspelare (än) fick tillfälle att prova på under ledning av instruktör.

Bilder från Mjärdevi Science Park Golf 2011 hittar du på Mjärdevi Science Parks Facebooksida.

Så här gick det rent resultatmässigt:

Längsta drive

Jari Kangas, a2b Electronics AB
Karl Fogdegård, Ericsson
Christina Svenningsson, SP Devices

Mjärdevi Science Park AB och Linköpings Golfklubb tackar alla deltagare för en härlig dag på golfbanan och hälsar hjärtligt välkommen till nästa upplaga av Mjärdevi Science Park Golf som kommer att genomföras i juni 2012.

Tävlingen har stöttats av fastighetsägarna i Mjärdevi: Akademiska Hus, Corallen, Klövern, Sankt Kors och Ståhls. Vi tackar också TM Kontor och Reklam samt Scandic för fina priser till prisbordet.

Här finns mer information om Mjärdevi Science Park Golf 2011.

Mjärdevi Science Park erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö för innovativa företag. Oavsett i vilken utvecklingsfas företaget befinner sig, finns erfarna resurspersoner till hands som kan ge råd om affärsutveckling och finansiering eller hur man når en internationell marknad.

EU-projektet Twin Parks är ett samarbete mellan Mjärdevi Science Park och Norrköping Science Park för fler entreprenörer och ett rikare näringsliv i regionen.