Greatlife Group AB

Resveratrol Red - Anti-ageing

Pressmeddelande   •   Dec 09, 2012 07:41 CET

Resveratrol Red är ett nytt tillskott i Innate Response sortiment av superprodukter. Resveratrol Red innehåller Resveratrol, vindruvskärnextrakt och Oligomeriska proantocyanider men även över 30 olika frukter och grönsaker vars fytonäringsämnen stödjer ett hälsosamt åldrande och allmänna hälsa. Resveratrol är en naturlig antioxidant som har kallats för ungdomens källa ­– ett superfood för anti-ageing. Vindruvskärnextrakt  sänker triglycerider och aktiverar energiproduktionen i muskelceller. Oligomeriska proantocyanider  har antivirala, antibakteriella, antiinflammatoriska egenskaper samt förhindrar oxidering av fett. Resveratrol Red har givetvis torkats med den skonsamma Refractance Window Drying.

Blanda din GI Respons i din smoothie eller i ett glas vatten.

Läs mer här: http://www.greatlife.se/halsoprodukter/resveratrol-red/

Mer om Greatife:www.greatlife.se

Greatlife Group distribuerar kosttillskott av absolut högsta kvalitet, bland annat Innate Response, 100 % whole food raw-food kosttillskott. Greatlife Group äger även en webshop, www.greatlife.se, riktad mot slutkonsument samt en återförsäljarwebshop: www.pharmanovum.com.

Greatlife Group lever efter följande devis ”Antingen det bästa eller inget alls” och företagets nisch är just de absolut mest högkvalitativa kosttillskotten som finns på marknaden.