HolidayPhone AB

Ring billigt på semestern, nu även i Kroaten

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2011 15:40 CEST

HolidayPhone som erbjuder billigare telefoni och internet på resan, lanserar nu billigt surf- och ringpaket för sommarens Kroatienresenärer.

Som resenär i Kroatien tar du emot dina mobilsamtal på ditt svenska mobilnummer i Kroatien nästan lika billigt som hemma, och du ringer hem till Sverige till lokala priser. Med HolidayPhones kontantkort för Kroatien ingår fastpris mobilt Internet i paketet. Detta gör att kunden slipper oroa sig för dyra och godtyckliga priser per MB.

Kroatienpaketet, inklusive fastpris mobilt internet i Kroatien och flera timmar samtal till och från Sverige, kostar bara 499kr.

För ytterligare information, kontakta gärna:

Joacim Boivie, VD
HolidayPhone AB
Arenav. 41
121 77 Stockholm-Globen

E-post: joacim.boivie@holidayphone.se
Web: www.holidayphone.se
Facebook: www.facebook.com/HolidayPhone

HolidayPhone erbjuder konsumenter och företag ett enkelt sätt att ringa och mobilsurfa billigt i utlandet från sin mobiltelefon, samtidigt som kunden blir nådd på sitt svenska mobilnummer. För många resenärer innebär detta en besparing på 1000-tals kronor under resan, som kan användas bättre till annat.