RingEtt

RingEtt satsar på mobilt bredband!

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2012 08:20 CET

2012 handlade om att bygga en trygg och stabil kundtjänst som skulle motsvara kundernas förväntningar och RingEtt högt uppsatta mål. Det arbetet har löpt på enligt plan och förutom att erbjuda alla kunder en kunnig och personlig service, kan vi nu också erbjuda en fri prisgaranti till våra kunder

Nu har RingEtt kommit till den punkt att det är dags att ta nya marknadsandelar på flera plan och Mobilt Bredband står närmast till hands. 5 av de 10 säljarna är redan på plats och RingEtt söker ytterligare 5 förmågor som kan vara med och erbjuda Sveriges små och medelstora företagare ett av Sveriges bästa Mobila Bredband.

Erbjudandet
RngEtts Mobila Bredband kostar från 179 kr/månad utan dator och modem, och då ingår 5 GIG data. Alla priser är inklusive moms.

RingEtt är en utmanare på den europeiska telemarknaden. RingEtts internationella namn är Ring1 (RingOne). RingEtt fokuserar på två kärnaffärer, privatpersoner och mindre företag. I vår produktportfölj återfinns analog telefoni, VOIP, bredbandstelefoni, Internet, ADSL och mobiltelefoni.