RingRingRing Stockholm AB

Pressmeddelande   •   Mar 16, 2006 17:51 CET

Det framgångsrika marknadsföringsbolaget RingRingRing Group satsar på arbetslösa från olika kulturer och i olika åldrar på AMS Jobb Expo.

Rabia Khatun, Kontaktcenter Chef, Karin Thulin, Group Personalchef och Amad Al-Gabban Head-Coach träffad över 100 arbetssökande igår på RingRingRing Groups monter på AMS Jobb Expo på Sveavägen i Stockholm.

”RingRingRing Group vill bli en rollmodell för jämställdhet i Sverige” säger Rabia Khatun Kontaktcenter Chef RingRingRing Group.

RingRingRing Group anställer idag över 100 personer och söker ytterligare 32 personer till deras nya uppdragsgivare.

”AMS Jobb Expo var väldigt givande och vi hittade flera duktiga människor som vi vill intervjua vidare” säger Karin Thulin, Group Personalchef.

Editor’s Notes:

Om Ring Ring Ring:

Ring Ring Ring Stockholm AB grundades av Marvin Mansour och Patrik Bergquist i Stockholm januari 2005.

RingRingRing har växt till en grupp av tre bolag – ett Konsultbolag, ett Dataminingbolag och ett Telemarketingbolag. Alla tre bolag ingår i koncernen RingRingRing Group of Companies.
(www.ringringringgroup.com)

RingRingRing’s affärsidé kan kort beskrivas så här: Du får hjälp med din försäljningsstrategi och din affärsplan ifrån RingRingRing’s konsultbolag. En analys av just din marknad, ifrån Ringringrings Dataminingbolag, tillsammans med alla adresser, telefonnummer och övrig information du kan behöva för att framgångsrikt driva dina marknadskampanjer, sedan erbjuder RingRingRing’s telemarketingföretag sina tjänster för att ett lönsamt utförande ska uppnås.

Flera stora svenska och utländska bolag har anlitat RingRingRing och både kundstocken och kassaflödet går en mycket ljus framtid till mötes.

Det centrala läget i Stockholm har blivit uppskattat av både RingRingRing’s kunder och anställda med hänsyn till tillgängligheten. Baserat på Stockholms stora invånarantal kan RingRingRing också välja de bästa medarbetarna i landet.

Press Kontakt:
Marvin Mansour
RingRingRing Group,
Strandbergsgatan 61, 4tr,

Tfn; 08 510 687 10 (Direkt)
070 864 02 31 (Mobile)