RingRingRing Stockholm AB

RingRingRing Group satsar på kvinnligarbetskraft – När Sverige är som bäst!

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2006 16:25 CET

RingRingRing Group satsar på kvinnligarbetskraft – När Sverige är som bäst!

Det framgångsrika marknadsföringsbolaget RingRingRing Group satsar på kvinnlig arbetskraft från olika kulturer, i olika åldrar, i ledande positioner.

21-åriga Rabia Khatun född i Bangladesh har fått totalt ansvar för RingRingRings kontakt center som Kontaktcenter Chef med ansvar för över 120 agenter och 11 coacher. Rabia har tidigare varit head-coach hos Proffcom.

26-åriga Karin Thulin från Djursholm har fått totalt ansvar för all rekrytering och utbildning som RingRingRing Group personellchef.

23-åriga Amad Al-Gabban från Förenade Arab Emiraten har fått ansvar som RingRingRing Group head-coach.

59-åriga Kerstin Engstrand från Hofors har fått ansvar för RingRingRings ekonomiavdelning. Kerstin senaste jobbade på Hotell Kristineberg där hon var ekonomiansvarig.

RingRingRing group uppmärksammade internationella kvinnodagen med ett lunchmöte idag för alla kvinnor anställda inom gruppen med temat jämlikhet och jämställdhet i arbetslivet. Talare inkluderar Karin Thulin och Rabia Khatun.

”RingRingRing Group vill bli en rollmodell för jämställdhet i Sverige” säger Rabin Khatun Kontaktcenter Chef RingRingRing Group.

-ends-
Editor’s Notes:

Om Ring Ring Ring:

Ring Ring Ring Stockholm AB grundades av Marvin Mansour och Patrik Bergquist i
Stockholm januari 2005. RingRingRing har växt till en grupp av tre bolag – ett Konsultbolag, ett Dataminingbolag och ett Telemarketingbolag. Alla tre bolag ingår i koncernen RingRingRing Group of Companies.
(www.ringringringgroup.com)

RingRingRing’s affärsidé kan kort beskrivas så här: Du får hjälp med din försäljningsstrategi och din affärsplan ifrån RingRingRing’s konsultbolag. En analys av just din marknad, ifrån Ringringrings Dataminingbolag, tillsammans med alla adresser, telefonnummer och övrig information du kan behöva för att framgångsrikt driva dina marknadskampanjer, sedan erbjuder RingRingRing’s telemarketingföretag sina tjänster för att ett lönsamt utförande ska uppnås.

Flera stora svenska och utländska bolag har anlitat RingRingRing och både kundstocken och kassaflödet går en mycket ljus framtid till mötes.

Det centrala läget i Stockholm har blivit uppskattat av både RingRingRing’s kunder och anställda med hänsyn till tillgängligheten. Baserat på Stockholms stora invånarantal kan RingRingRing också välja de bästa medarbetarna i landet.

Press Kontakt:
Marvin Mansour
RingRingRing Group,
Strandbergsgatan 61, 4tr,

Tfn; 08 510 687 10 (Direkt)
070 864 02 31 (Mobile)