Capitol Music Group Sweden

Robin Stjernberg fortsätter sitt segertåg!

Pressmeddelande   •   Aug 22, 2012 11:52 CEST

Robin har i sommar gjort en mängd gig runt om i Sverige. Han har även medverkat på RIX FM-festivaler och recensionerna är alltid lysande. Robin beröms för sin fantastiska röst och sin sprudlande energi och publiken är salig! Hans senaste singel ”On my mind” har dessutom gått varm på radio och blev såklart veckans hitvarning på RIX!

Nu går han in i studion för att knåpa vidare på sitt album men är under hösten ändå tillgänglig för vissa spelningar så har du inte redan nu bokat en underhållare av världsklass så tveka inte att höra av dig för offert.

För bokning:
Frida Rydman, Manager/Artistproducent
Epost: frida.rydman@lionheartmusicgroup.se
Tel: 0739 57 89 00

Lionheart Music Group etablerades under namnet Lionheart Records 1990 och har sedan dess haft stora framgångar såväl på hemmaplan som internationellt.  Tillsammans med artist- och managementbyrån MLP och förlaget Lionheart Music har vi ända från starten haft en unik ställning i svenskt nöjesliv, då vi alltid har kunnat erbjuda våra artister och låtskrivare – och även våra samarbetspartners – en helhetslösning.  Under 2012 byter också MLP namn till Lionheart Music Group, vilket gör vår arbetsmodell ännu tydligare! Inom musikutgivningen ingår också lablarna SoFo Records och Kavalkad. Sedan augusti 2007 är vi ett fristående bolag inom Universal Music-koncernen, världens största skivbolag.