Moelven Eurowand

Robyn lockar som kontorsgranne

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 10:40 CET

Sveriges ledande tillverkare av kompletta rumslösningar med monteringsfärdiga och flyttbara innerväggsystem - Moelven Eurowand,medverkade på Stockholm Furniture Fair den 8-12 februari och anordnade i samband med det en marknadsundersökning – Vem vill du helst dela kontor med?  Besökarna har sagt sitt – Robyn vill man helst dela kontor med!

- Att Robyn är så populär bland besökarna på Stockholm Furniture Fair kan nog bero på uppfattningen många har om henne. Hon symboliserar oräddhet, smakfullhet och integritet – som tillsammans upplevs som ren och skär inspiration.
Som god tvåa i undersökningen kom Salem Al Fakir. Även Salem står för integritet och de båda sjuder av kreativitet i sin musik. Det säger Marknadschef Camilla Hartman.

- Genom att vara med och berätta för oss vem man helst vill dela kontor med bidrar man till att ge barn i utvecklingsländer, bättre möjligheter i skolan. För varje röst skänker Moelven Eurowand ett skolpaket via UNICEF. Totalt blev det 160 skolpaket, fortsätter Camilla.

För mer information och tillgång till hela undersökningen kontakta:

Camilla Hartman 073-682 32 74 eller camilla.hartman@moelven.se

Om Moelven Eurowand AB

Vårt huvudkontor  finns i Örebro och vi har försäljningskontor på sex olika platser i Sverige; Örebro, Stockholm, Göteborg, Norrköping, Uppsala  och Malmö. Tillverkning sker på egna fabriker i Kumla och Hulån. Våra resemontörer utför arbete över hela landet. Sammanlagt är vi ca 160 personer som arbetar på Moelven Eurowand AB.